Google Ads
Op zoek naar een manier voor snelle conversies? Kies dan voor een SEA methode van Google! Niets is mooier dan adverteren met Google Ads. Betaal per klik of aantal views, afhankelijk van jouw doel. Conversies zijn volledig te herleiden welke advertentie het beste presteert en betaal alleen wanneer er een interactie plaatsvindt. Vele malen beter en goedkoper dan een advertentie plaatsen in een (plaatselijke) magazine of krant.
Alles draait om keywords
Keywords oftewel zoekwoorden, zijn de essentiële elementen voor een goede campagne. Hierbij gaat het niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit van deze zoekwoorden. Het heeft geen enkele zin om 500 zoekwoorden te gebruiken, wanneer je het ook met 15 af kan. Zorg ervoor dat ze passen bij de advertentietekst en de landingspagina. Daarom is SEO op basis van keywords weer belangrijk. Dit verhoogt namelijk jouw quality score, waardoor je minder gaat betalen dan jouw concurrent.
Bespaar zeker 20% op jouw campagnes
Bespaar ten minste 20% door jouw Quality Score te verhogen. Quality Score is een berekening door Google die weergeeft hoe kwalitatief potentiële zoekopdrachten overeenkomen met jouw campagne. Denk aan aansluitende advertentieteksten aan de landing page. Hoe hoger de kwaliteit, des te minder je betaalt voor een positie. Wees slim, denk goed na over teksten en versla jouw concurrentie.